יום שלישי, 23 במרץ 2010

11/3/2010- שאפל מארח את ריי הראל - תראו אתכם!

שלום שלום!

החלטנו לצאת במתכונת שונה מהרגיל, לא שיש מתכונת עקבית במיוחד, אבל בכל זאת. רצינו לחפש תירוצים שקשורים ברצון לחידוש והאביב שבפתח, אבל בסוף נכנענו לכנות שחזקה מאיתנו, והחלטנו לספר לכם שבעצם איבדנו את הקלסר עם הראיונות שלכם, וטל (הצלמת) הייתה חולה.

לכן טל גלזרמן, שהתמונה שלה גם מופיעה פה בסוף הפוסט, תפסה אתכם, חברים יקרים ולוהטים, שיכורים ומחוקים, בשלל פוזות מפתות, זרוקים על הרצפה מחוץ לשאפל, וגם בפנים. אין ספק בכלל שצולמתם בשל חמידות העל, אך גם בגלל שאתם שופעים בסטייל, ופוטוגניים להחריד. אז הנה פירוט, למי שלא מכיר אתכם, כי אתם באמת אנשים מעוררי השראה ובליינים רציניים.

הנה זה בא:

נעה ברק : בימים היא עורכת וידאו מוכשרת, ובלילות היא רוקדת על שולחנות בקריוקי של עינת שרוף.

הילה אלקיים : בימים מצלמת, בין השאר פלאיירים לשאפל, וגם, היא מאפרת בסדרה הכי נצפית בישראל – ארץ נהדרת. בלילות, זה לא חשוב מה היא עושה, וגם אי אפשר ממש לעקוב.

רועי צור : בימים הוא מרטש ומלטש תמונות בירין שחף, ומעצב גרפי בחסד. הוא המעצב הרשמי של השאפל, והוא עושה את זה מדהים. בנוסף, הוא עיצב את הלוגו של הבלוג הנ"ל (גלגלו למעלה, ותתרשמו שוב). בלילות הוא שורף את הרחבות ביופי אינסופי ובתספורת שהפכה בזכותו לטרנד בקרב כל הקהילה.

נגה ענבר : בימים היא מפיקה פסטיבלים אלטרנטיביים בארץ ובעולם – כנסו ללינק, זה שווה http://www.motherfestival.com/, ובנוסף, או בעיקר, באמת קשה להחליט, היא אמנית אדירה. בלילות היא מכינה את הטוסט הכי שווה עלי אדמות.

נעם נבו : בימים היא "סינגר סונגרייטר", כמו שאומרים, ויש לה קול נהדר וגם אחלה הופעה. הנה לינק למייספייס שלה- http://www.myspace.com/noamnevo. בלילות היא שותה מהפלאסק הנוצץ על הרצפה מחוץ לאשמורת.

אלון רוטמן : בימים הוא ישן. בלילות הוא מעצב תיקים, ארנקים, תחפושות לפורים וכל מה שתרצו. את העיצובים שלו אפשר לראות על מספר אנשים מיוחדים שזכו בהם מסיבה כלשהי, לרוב יש קשר בימי הולדת ומין. בנוסף, הוא יחצן וסלקטור של הליין המהולל – פרידיי פאנדיי שמתקיים באשמורת גם הוא, ופועל בימי שישי. יום אחד הוא יהיה שם גדול (הוא כבר בדרך), מארק מיי וורד. הנה נגיעה, ממש על קצה המזלג, ממה שהוא עושה - http://www.facebook.com/alonintendo?ref=ts#!/album.php?aid=2001856&id=1564786881&ref=mf.

מיכל מילבאואר : בימים היא ספרנית, בלילות פארטי וומן שנותנת השראה למשקפיים ושיער קצר.

דפנה קינן : בימים היא עורכת קשת יום, ובלילות היא מנגנת (ושרה) עם שלל הרכבים ופורטת על גיטרות כמו שחשבתם שרק גברים יכולים.

תואר אבני : בימים היא מציצה דרך וילונות לבחורות שמודדות בגדים, ובלילות היא מסתובבת בכל המקומות הבאמת שווים. טוב, יש לה עוד אנרגיות. נותר רק לקנא. מעבר לזה, בימי חמישי היא משמשת כסלקטורית בשאפל, ומצווה עליכם, גם אם אתם בני 40, להוציא תעודת זהות. זה כי יש לה ביצים להתעלל בכם, ולא כי אתם אנדראייג' בעיניה.

רוני קידר : בימים היא עושה את הקולנוע הכי מוזר ומשובח שיצא לכם לראות בארץ, ובלילות היא שותה עד שהקראק מגיע. ככה הם האמנים.



תואר אבני ואלון רוטמן

מימין לשמאל (נגד השעון) - מיכל מילבאואר, רועי צור, רוני קידר, נעם נבו,
נעה ברק והילה אלקיים.

דפנה קינן, עומר טובי ואלון רוטמן

הבחורה המחוייכת במרכז - נגה ענבר

ריי הראל - דיג'יי השנה של השאפל


הצלמת והמעבדת המוכשרת אש - טל גלזרמן (תמונתה צולמה על ידי ש.נלר)



לדעתינו השיר הנ''ל מסכם את תחושותינו לגבי הערב, ובכלל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה